1. Startsida
  2. Organisationer
  3. Blanketter
  4. Anmälan om uppsägning...

Anmälan om uppsägning av anslutningsavtal

Uppsägningstid

Uppsägningstiden på 3 månader börjar löpa från det datum du har angivit i anmälan om uppsägning.

Om avtalet upphör att gälla vid annan tidpunkt än vad erlagd avgift omfattar, återbetalas inte återstående del av förskottsbetalad avgift.

Säg upp alla avtal

Observera att ni även behöver säga upp ert avtal med SOS Alarm och larmöverföringsbolaget separat. Denna uppsägning gäller endast ert avtal med räddningstjänsten.

Ny ägare?

Om brandlarmet ska fortsätta vara anslutet till räddningstjänsten vid ett ägarbyte måste det nuvarande avtalet sägas upp – och den nya ägaren behöver lämna in en ny ansökan.

Anmälan om uppsägning av anslutningsavtal

Uppsägning

Anläggningsägare

Objekt